• LEKCE RANNÍ

    LEKCE RANNÍLekce probíhá vždy v ranních hodinách, začátky cca 6:00 až 10:00 hodina. Lekce se začátkem 9:00 a 10:00 hodiny může být již o něco svižnější. Jsou mírné a pomalé. Sestava lekce je na lektorovi a na jeho uvážení. Může se vyskytnout i kratší silová technika. U této lekce je důležité, aby se klient před začátkem řádně nasnídal a měl dostatek tekutin. Zamezí tím zbytečným nevolnostem a tělesným kolapsům. Dodá tak tělo potřebnou energii. Tato lekce nastartuje metabolismus a zvýší hladinu endorfinů dobré nálady po celý den.
  • LEKCE SPALOVACÍ

    LEKCE SPALOVACÍJak už sám název napovídá je zaměřena na spalování tuků a hubnutí. Lekce je nižší intenzity a její tepová frekvence se pohybuje v aerobní zóně 65 % - 75 % maximální tepové frekvence. Což znamená, že je snahou lektora neuvést klienta do anaerobní činnosti, ale vést lekci tak, aby zvládl plynulé a klidné dýchání. Najdou se zde silové techniky, jsou však krátké a v pomalém tempu.  Snahou klienta by mělo zde být správné dýchání, správná technika a držení těla. Je dobré si na tuto lekci vzít sebou nápoj, který napomáhá spalování např. pití s obsahem L-karnitinu.
  • LEKCE PRODLOUŽENÁ (spalovací)

    LEKCE PRODLOUŽENÁ (spalovací)Prodloužená lekce proto, protože trvá déle jak obvyklých 50 minut. Trvá 70 minut. Je zde tedy delší prostor pro spalování, delší čas na zahřátí organismu, kloubů i svalů a na konci delší čas pro strečink. V závorce spalovací, neboť občas může být i svižnější s více silovými technikami a v rychlejším tempu. Lektor toto určuje dle fyzické kondice klientů a, nebo na jejich přání. Lekci je dobré určitě navštívit a vyzkoušet!, ale nejdříve se doporučuje začít s lekcí, která je v standardní délce 50 minut. Pokud je klient zvyklý na pravidelný pohyb minimálně 2-3 x týdně (rozumíme tím aerobní činnost) a má fyzičku, může navštívit tuto lekci, aniž by zkoušel kratší verzi.
  • LEKCE KLASIK

    LEKCE KLASIKKlasická lekce tzn. střed všeho, od každého něco. Silové techniky, walking (nižší tempo) treking (rychlejší tempo). Neobjeví se zde prvky dynamické lekce.  Je tedy lehké až střední intenzity. Zaměřena nejen na zvýšení fyzické kondice, vytrvalosti, ale i na regulaci hmotnosti. Tuto lekci je doporučeno střídat se spalovacími lekcemi aby, jste nejen hubli, ale i nabrali fyzičku a zpevnili vnitřní svalstvo a s lekcemi s posilováním.
  • LEKCE DYNAMICKÁ (silová)

    LEKCE DYNAMICKÁ (silová)Dynamika, síla, rychlost, intenzita, fyzička, energie to vše je spojeno v této lekci. Je vhodná pro již pokročilé klienty, kteří ovládají techniky chůze a správné dýchání. V těchto lekcích se používají silové techniky jako je např. CLIMBING WALKING nebo FLAT WALKING a jiné. Je zde zapotřebí více koncentrace a síly. V těchto lekcích rozvíjíte nejenom fyzickou aktivitu, ale i budování svalové hmoty.
  • MARATON

    MARATON
    • Maraton je určen pro již pokročilé a zdatnější klienty, kteří rádi zjišťují své limity a mají vyšší cíle. Objevují se v něm všechny techniky, jsou tam delší vytrvalostní části walkingu a trekingu. Trvá 2 hodiny. Je ideální pro zvýšení fyzické kondice. A pokud je veden v mírnějším tempu (výběr je vždy na lektorovi, každý lektor je originál) může být i výborným prostředkem k dlouhému spalování tedy k hubnutí. Před maratonem je tedy vždy dobré vědět a znát lektora a zjistit jak lekce bude vedena. Na tuto lekci je potřeba větší množství pití. (2 lahve) a je dobré si vzít i nějakou energii (cukry) v podobě energetické tyčinky nebo energetického nápoje nebo bonbón atd.

Powered by themekiller.com anime4online.com animextoon.com apk4phone.com tengag.com moviekillers.com