UPOZORNĚNÍ: Vážení klienti od 2.1.2018 byl změněn časový limit pro stornování lekce na 12 hodin. Rezervaci v případě potřeby musíte zrušit nejpozději 12hod před začátkem lekce. Pokud je čas překročen a bude provedeno storno, kredit vám automaticky stržen systémem. Tyto podmínky jsou platné i pro klienty s MULTISPORT kartou a propadlý kredit je nevratný.

Již jste si vybraly den i hodinu Vaší lekce a teď Vás zajímá co si vzít sebou na lekci a jak lekce bude vypadat? V tomto příspěvku se Vám budeme snažit co nejvíce přiblížit a poradit, co si vzít sebou a co Vás na lekci čeká.
Co si vzít sebou? –
Tak určitě na prvním místě bude správný výběr OBLEČENÍ.  – Mělo by být sportovní a dobře potu savé. Ideální je tričko s krátkým rukávem a krátké ¾ nohavice a materiál, který odvádí pot. Důležité také je aby, jste se v oblečení cítily pohodlně. Aby Vám např. tepláky neplandaly u nohou a nelepily se potem na tělo.
Další nepostradatelnou součástí oděvu je OBUV. – U té platí to stejné co u oblečení, sportovní, pohodlná, taková v které se Vám bude dobře chodit. Rozhodně si neberte obuv, v které chodíte venku, do práce a tak pod. Obuv musí být čistá a ideálně taková, v které pouze sportujete. Bota by měla mít pevnou podrážku, správnou volbou je např. obuv běžecká. Nikoli tvrdá halová.
Dále budete určitě potřebovat RUČNÍK. – I když to zní neuvěřitelně a máte pocit, že při pouhé chůzi se nezapotíte, tak zde je opak pravdou. Po lekci H.E.A.T. Programu změníte názor. A ten kdo má v úmyslu se po svém výkonu i osprchovat, měl by mít sebou ručníky dva.
No a vzhledem k tomu, že se při lekci i zapotíte, je dobré si sebou vzít PITÍ.  – „Člověk vydrží hladovět 3 měsíce, žízní umírá po 3 dnech.“  Voda udržuje stálost vnitřního prostředí a zajišťuje veškerý transport látek v organismu. K buňce přivádí živiny a odvádí zplodiny látkové přeměny. Udržuje tělesnou teplotu a je nezastupitelná při trávení a vstřebávání živin. Nedostatek vody je pro každý organismus krizovou situací … S sebou si vezměte lehce otevíratelnou plastovou lahev o velikosti
pouze 0,75 větší lahve se nevejdou do držáků na strojích MAXERRUNNER !!! Pokud by, jste se snažili větší lahev napasovat do držáku, hrozí jeho vytržení a poničení. A Vaše následná úhrada škody.
Lahev naplňte buď vodou a, nebo nápojem určeným ke sportovním aktivitám. Ne však moc sladkým. Nápoje lze též zakoupit na recepci DrFit (posilovna).
ZÁMEČEK – každý klient si nosí svůj zámeček na skříňku
Co Vás čeká na lekci? –
Na první lekci byste měli dorazit určitě s časovým předstihem minimálně 10 – 15 minut. První kroky chůze povedou k nám na recepci HEATKLUBu. Na recepci nahlásíte příchod na lekci, zaplatíte si lekci, nebo zakoupíte kredit s výhodnějšími vstupy atd. a půjdete se převléknout. Po převlečení se přesunete do cvičebny, kde si najdete pás, dle vašeho výběru, místo, které vám bude sympatické. Do držáku na pití si umístíte lahev a přes madlo hodíte ručník. Na začátku lekce se lektor zeptá, zda je někdo na H.E.A.T. Programu poprvé a po vašem přihlášení se vám začne věnovat. O vysvětlení se samozřejmě můžete přihlásit i před lekcí, lektor pak bude mít pro Vás více časového prostoru. A co vám bude vysvětlovat?
Vysvětlí Vám nastavení pásu, které je velice jednoduché a důležité pro vaši pohodlnou chůzi. Nastavení pásu vychází z nulového bodu kdy je pás na zemi. Lekce začíná tím, že uvedete pás do základního nastavení, což znamená, že zvednete pás do výšky přibližně 15 cm nad zem (v závislosti na tělesné hmotnosti) a najdete si takový sklon, při kterém se vám pohodlně půjde ať už s držením madel, nebo bez držení.
Postup uvedení pásu do základního nastavení


1.    Rukama uchopíme madla a rozejdeme pás.

2.    V chůzi uchopíme levou rukou madlo na předním panelu a pravou rukou povolíme několikrát (zátěžové) kolečko směrem doprava (3x – 4x). Vzápětí pravou rukou (dlaní) stlačíme a držíme tlačítko na pravé straně s šipkou nahoru. Tímto se pás začne zvedat. Necháte ho vystoupat do výšky zhruba 15 – 20 cm, pustíte tlačítko a otočíte zátěžovým kolečkem zpět doleva. Pokud jste levák, děláte vše opačnou rukou, než je napsáno. Nyní je potřeba zjistit zda máte pás ve správném sklonu.

3.    Pustíte se madel a zkusíte jít na páse bez držení. Ideální poloha a správné nastavení pásu je takové, kdy vám pás neujíždí pod nohama, Tzn., nenutí Vás jít rychleji, ale ani Vás nezpomaluje, takže nemáte pocit, že chcete jít rychleji, ale pás Vám to neumožní.
Jednoduše řečeno:
čím je pás ve vyšším sklonu, tím jede rychleji
čím je pás v nižším sklonu, tím jede pomaleji
Jestliže máte pás moc vysoko a ujíždí Vám pod nohama je potřeba snížit jeho sklon a to učiníte tak, že zmáčknete tlačítko na levé straně se šipkou dolu. Stačí však jen ‚ťuknout, tlačítko je citlivé. Pás vám poté sjede o kousek níž. Pakliže máte opačný problém, kdy vás pás naopak zpomaluje, máte nízký náklon a je potřeba zopakovat postup jako na začátku a vyjet s pásem výš.

4.    Pokud jste našli správnou polohu, máte pás v ideálním nastavení a už se soustředíte pouze na hudbu a svůj dech.
LEKCE:
Každá lekce se skládá ze čtyř fází.
    Zahřátí (warm up)
    Tréningová část
    Zklidnění (cool down)
    Strečink
a)    Zahřátí – Uvedete pás do základního nastavení a začnete jít. Chůze je ze začátku klidná a pomalá, postupně se tempo zvyšuje. Zahřátí těla před výkonem je velice důležité. Prohřejí a uvolní se svaly, šlachy, vazy, ale i klouby. (Když se kloub rychle pohybuje, tekutina kolem něj se zahřeje, je řidší a sval je teplejší). Celé tělo se více prokrví, připraví se na zátěž a eliminuje se riziko zranění. Zahřátí trvá 5 – 8 minut. Čím delší zahřátí tím lépe.
b)    Tréninková část (samotný výkon) – část lekce, kde se soustředíte na dosažení vlastního cíle. Celá lekce je doprovázena hudbou, která Vám udává správný rytmus kroku a střídají se různé techniky chůze od méně náročných až po silové, které Vám ukazuje lektor. Je třeba si ale uvědomit, že v této části musíte vnímat své tělo a jeho potřeby. H.E.A.T. Program je o vašem pocitu a pokud cítíte, že si potřebujete odpočinout, jednoduše zmírníte tempo (nezastavujete!) a pokud jdete zrovna bez držení madel, opět je uchopíte a snažíte se zklidnit svůj dech. Nehledě na to, co dělají ostatní. H.E.A.T. Program je sice skupinové cvičení, ale není to soutěž mezi jednotlivými účastníky. Každý jde sám za sebe dle svých možností, jde si svou vlastní cestu.
c)    Zklidnění – V této části se postupně snižuje tempo až do úplného zastavení. Obnovuje se síla a zklidňuje se tepová frekvence, snižuje se tlak.
d)    Strečink – Lektor předcvičuje cviky, podle kterých se na závěr protáhnou a uvolní svaly, zlepší se tím celková pohyblivost těla (aby se nezkracovaly vazy).

5.    Po ukončení lekce po sobě každý klient otře madla pásu. Ve cvičebně jsou připraveny papírové ručníky a desinfekce, která se na ručník nastříká.
Nevíte jakou lekci si zvolit? Vybrat si můžete pod stránkou LEKCE, kde jsou jednotlivé lekce popsány. Na začátek vyberte určitě lekci mírnější (spalovací nebo ranní), kde se vám lektor bude více věnovat a vše vám vysvětlí a nebude tam rychlé dynamické tempo.
Pokud chcete:
Zhubnout – vyberte SPALOVACÍ nebo RANNÍ
Zvýšit fyzickou kondici a nabrat svaly – vyberte DYNAMICKOU
Jste fyzicky již zdatní a chcete něco náročnějšího – vyberte PRO POKROČILÉ nebo PRODLOUŽENOU nebo akční MARATON

Powered by themekiller.com anime4online.com animextoon.com apk4phone.com tengag.com moviekillers.com